زندگی ابدی

نوشته هایی کوتاه در مورد جهان دیگر

زندگی ابدی

نوشته هایی کوتاه در مورد جهان دیگر

آموزش مجازی معارف قرآن و اعتقادات

پیوندهای روزانه

چگونه در دنیا و آخرت با اهل بیت علیهم السلام باشیم؟

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ

اسماعیل بن سهل مى‌گوید: در نامه به امام محمد باقر علیه السلام نوشتم:

چیزى به من بیاموز که با گفتن آن در دنیا و آخرت با شما باشم.

حضرت  درجواب نامه که با خط خودشان بود و من خط او را مى‌شناختم، برایم نوشتند:

اکثر من تلاوه انا انزلناه و رطب شفتیک بالاستغفار.

سوره قدر را زیاد تلاوت کن و لبانت را با استغفار تر کن.

 


منبع: ثواب الاعمال، ص ۳۵۳.



نظرات  (۳)

بسم رب جل اعلی
پاک مقدار و عزیز

سلام بر شما درود بر شما هموطنان دینی من در شیعه 24
خسته نباشید
من خواهش دارم افراد و کاربران و همکاران بیشتری  رو جذب کنید حیف این مطالبه که من بیشترشو نفهمیدم
با سلام و خسته نباشید...خداقوت میگم بهتون و تشکر میکنم از مطالب زیباءی که تو وبلاگتون قرار میدید.
التماس دعا
بسیارممنون از شما عزیزانی که  مطالب مفید و زندگی ساز رو ارائه می دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی